• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84357
+
-

گرمایش غیراستاندارد 140 مدرسه روستایی دهدشت

رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: ۱۴۰ مدرسه روستایی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از سامانه گرمایشی غیراستاندارد استفاده می‌کند.

 به گزارش ایرنا، «علی پورک‌پور» افزود: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس سامانه گرمایشی استاندارد برای این مدارس تامین می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل نوسازی مدارس نصب سامانه گرمایشی مناسب برای مدارس روستایی است. پورک‌پور تصریح کرد: همزمان با شروع فصل سرما ۴۰ هزار لیتر نفت سفید برای تامین سوخت این تعداد مدرسه نیاز است. وی تعداد دانش‌آموزان شهر دهدشت را ۲۱ هزار و ۵۹۴‌دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: این تعداد در ۱۹۹‌مدرسه و ۲۲۶ کلاس درس شهری و روستایی تحصیل می‌کنند.

 مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آمار دریافت‌شده از سوی آموزش ‌و پرورش مناطق و شهرستان‌های مختلف این استان، 1۱۰۵ مدرسه با 2۶۷۰ کلاس درس نیاز به استانداردسازی سامانه گرمایشی دارند. «پیروز کرمی» افزود: تا پایان مهرماه امسال ۱۴۱‌مدرسه در قالب ۴۵۲ کلاس درس به سامانه گرمایشی استاندارد در این استان مجهز می‌شوند. 

وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی این سازمان جمع‌آوری بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مدارس بوده که این مهم به‌جد در این استان نیز بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است. کرمی عنوان کرد: هم‌اینک ۲۹ طرح در قالب ۱۱۹‌کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد در حال تخریب و بازسازی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید